Нажмите "Enter", чтобы перейти к содержанию

Відкриті змагання зі стендового скелелазіння серед школярів та дорослих

ПОЛОЖЕННЯ
про проведення особистих відкритих змагань зі стендового скелелазіння серед школярів та дорослих у 201
9 році в м. Жовті Води

Завантажити результати змагань

1. Мета змагань

Особисті змагання зі скелелазіння проводяться з метою:

  • зміцнення здоров’я та пропаганди активного способу життя серед підлітків та молоді;
  • популяризації занять спортивним гірським туризмом, скелелазінням та альпінізмом;
  • підвищення тактико-технічної майстерності юних та дорослих спортсменів;
  • обмін досвідом з туристсько-спортивної роботи серед педагогічних працівників.

2.      Терміни та місце проведення  

Змагання проводяться 1-3 лютого 2019 року на штучному скалодромі навчальнотренувального центру туризму СШ№3.

3.      Керівництво змагань

Загальне керівництво з підготовки та проведення змагань здійснюють адміністрація ЗЗСО І-ІІІ ступеня №3, відділ фізкультури та спорту та радою туристичного клубу «Схід».

Безпосереднє проведення змагань покладається на головну суддівську колегію, яка складається із членів туристичного клубу «Схід»:

  • Антоненко Микола Миколайович – головний суддя змагань;
  • Ворон Валентин – головний секретар;
  • Ганул Олександр – секретар;
  • Лисковщенко Костянтин – суддя на дистанції;
  • Черкес Сергій Анатолійович — суддя на дистанції; • Синяков Олександр — суддя на дистанції;
  • Полюхович Денис – суддя на дистанції.

4.      Учасники змагань

До участі у змаганнях допускаються команди спортивно-туристичних гуртків, секцій, клубів, загальноосвітніх, навчально-виховних, позашкільних закладів. Вік учасників:

  • Юнаки та дівчата 8-9 років;
  • Юнаки та дівчата 10-11 років;
  • Юнаки та дівчата 12-13 років;
  • Юнаки та дівчата 14-15 років;
  • Юнаки та дівчата 16-17 років
  • Дорослі (від 18 і старше).

5.      Документи та умови допуску команд до змагань 

5.1.  Заявка учасників

Попередня реєстрація учасників обов’язкова!

Реєстрація учасників змагань проводиться на сайті туристичного клубу www.vostok-club.dp.ua до 28.01.2019 р.

Подивитися перелік попередньо зареєстрованих учасників змагань можливо на сайті туристичного клубу.

З питань реєстрації звертатися за телефоном 050-953-53-76, з інших питань 099-463- 78-65.

5.2.  Документи

Команди подають до мандатної комісії такі документи:

  • іменну заявку за встановленою формою, завірену лікарем та директором закладу, що відряджає;
  • страхові поліси від нещасних випадків на всіх учасників змагань, дійсні на час змагань;
  • для дітей — свідоцтво про народження (ксерокопія);
  • стартовий внесок до участі у змаганнях для тих хто зареєструвався до 28.01.2019р. – 30 грн з одного учасника шкільного віку (до 17 років включно) та 40 грн з одного дорослого учасника (від 18 років).
  • для тих хто зареєструвався після 28.01.2019р. стартовий внесок до участі у змаганнях – 35 грн з одного учасника шкільного віку (до 17 років включно) та 45 грн з одного дорослого учасника (від 18 років).

6.      Умови та програма проведення змагань 

6.1. Умови проведення

Змагання зі скелелазіння проводяться у форматі фестивалю у шести вікових категоріях. Всі учасники при реєстрації поділяються на дві групи I та II. Змагання для I та II груп проводяться згідно програми (див. п.6.2). Кількість учасників в одній групі може бути  30-40 чоловік в залежності від кількості зареєстрованих. При наявності великої кількості учасників змагання будуть проводитися протягом двох днів зі збільшенням груп до 3-4.

Протягом трьох годин всім учасникам групи надається можливість пройти як найбільше трас з 17 можливих.

За проходження окремої траси учасник отримує відповідний бал. Величина балу за проходження кожної траси буде наведена в карточці учасника.

Усі траси мають кольорове, цифрове та смислове позначення, яке буде відображене у карточці учасника.

За умови проходження траси з першої спроби учасник отримує найвищий бал для цієї траси.

За умови проходження траси з другої та наступних спроб, учасник отримує відповідний бал.

Кількість спроб для проходження окремої траси – необмежена.

Проходження трас  – у довільному порядку.

Складність трас зростає в наступному порядку кольорів:

Колір

Складність траси
білий найпростіша
біло- жовтий проста
жовтий складніше
зелений середньої складності
помаранчевий складна
сріблястий підвищеної складності
рожевий дуже складна
чорний найскладніша

За результатами проведення змагань у вікових групах визначаються переможці за кількістю набраних балів.

За умови рівної кількості балів учасникам буде запропоновано пройти додаткову трасу для визначення переможця.

Під час проходження трас всі учасники мають додержуватись правил техніки безпеки та беззаперечно виконувати всі команди судді на дистанції.

6.2. Програма змагань

У змаганнях приймають участь усі заявлені та допущені головною суддівською колегією до змагань учасники.

01.02.2019 (пт)

З 1600  до 2100 Заїзд учасників
2200 Робота мандатної комісії по реєстрації учасників

02.02.2019 (сб)

800-900 Робота мандатної комісії. Реєстрація учасників I групи.
900 Урочисте відкриття змагань
0930 — 1230 Змагання 1-ої групи
1230 – 1300 Технічна перерва
1300 — 1600 Змагання 2-ої групи
1600 — 1700 Фінали
1730 Закриття 1-го дня змагань

03.02.2019 (нд)*

900 Початок 2-го дня змагань
1400 Закриття змагань

* — при наявності великої кількості учасників змагання будуть проводитися протягом двох днів.

Учасникам з інших міст, за необхідності, буде надано місце для ночлегу. В цьому випадку учасникам необхідно мати при собі спальний мішок та каремат.

Фінансування учасників команд здійснюється за рахунок відряджаючих організацій та особистих коштів.

Відповідальність за дотримання правил техніки безпеки учасників під час змагань покладається на керівників груп та учасників змагань та суддівську колегію.

Наявність медичного працівника та засобів первинної долікарської допомоги під час проведення змагань забезпечує туристичний клуб «Схід».

7.      Спорядження та опис стенду

Змагання проводяться на штучному скалодромі навчально-тренувального центру туризму

СШ№3 м.Жовті Води. Висота стенду 6 м. Кількість учасників, які можуть стартувати одночасно – 6 чоловік. Проходження трас виконується з верхньою страховкою.

Обов’язкове спорядження:

  • спортивна форма (закриті лікті та коліна) згідно до правил змагань;
  • страхувальна система (обов’язково);
  • скальники (дуже бажано);
  • магнезія (бажано).

При відсутності страхувальної системи учасник не буде допущений до стенду.

8. Нагородження.

Учасники, які посіли І місця нагороджуються грамотами та призами, учасники, які посіли II, III місця нагороджуються грамотами.

 

Дане положення є офіційним викликом на змагання!

 

Завантажити положення в форматі pdf